10 Consells per aconseguir hostes 100% satisfets
En comercialitzar un habitatge de vacances es busca aconseguir el màxim nombre de reserves i que la seva ocupació sigui alta. Només així és l'única manera que arribin els ingressos. Però igual d'important és no oblidar la satisfacció dels hostes . Un client satisfet és garantia que molt probablement repeteixi. De la mateixa manera que és important tenir un habitatge bonic, és essencial saber donar un servei de qualitat al client.
Com satisfer l'hoste més exigent
By Llogar
L'única manera de tenir un client satisfet, encara que sigui el més exigent del món, és fer-ho bé des del principi de la cadena en la comercialització del teu habitatge de vacances. Hi ha tres etapes importants: la venda, l'estada i la postvenda. Si ens fixem en l'estratègia dels gestors més reeixits, aquestes serien les deu pautes per millorar el servei al client als teus lloguers:
Optimització procés de venda
La confecció d'un bon anunci, amb una descripció correcta de l'habitatge, serveis i preu.
Unes fotografies ben fetes faciliten la decisió . Mai diguis res que no puguis complir, no faltis a la realitat i no adornis les imatges. Ven bé, però que sigui real. Això evitarà que després l'hoste senti que no està allotjat a la vivenda que va veure anunciada.
Els bons gestors concreten el preu per nit i setmana perquè el càlcul del cost de l'estada sigui ràpid i s'evitin possibles errors.
Mantingues totes les vies de contacte possibles , ja sigui per correu electrònic o telèfon, xarxes socials o aplicacions de missatgeria com WhatsApp, per confirmar les reserves i donar la informació legal oportuna.
Una gestió correcta del check-in és important perquè és la primera impressió que el client té de nosaltres. La recepció ha de fer que l'hoste senti que la vostra experiència d'allotjament és important per a nosaltres.
Cal facilitar la informació que l'hoste requereixi i assessorament turístic . Algunes qüestions com dades pràctics i útils, horaris, un mapa de la ciutat, on fer la compra o on anar per menjar…
Aconseguir un espai còmode amb una decoració encertada . I també cal tenir en compte els serveis imprescindibles com són: Wi-Fi perquè pugui connectar-se a Internet, aliments bàsics per esmorzar, un bon funcionament de la climatització.
Si vas fer un bon check-in, cal fer igualment una bona sortida . Un check-in professional és el primer pas cap a la fidelització del client. A més, els pots recordar que si l'experiència va ser positiva que et recomanin a les seves amistats o, fins i tot, demanar-los que et deixin un bon comentari a les xarxes socials.
Parla amb ells . Un hoste és un client i té informació que ens pot ajudar a millorar la gestió integral de la comercialització. Cal no oblidar que tot és millorable.
Mantingues el contacte amb antics clients . Pots informar-los d'ofertes especials i enviar informació perquè es vulguin allotjar al teu habitatge de vacances. Els hostes 100% satisfets solen repetir.
Tens cap dubte? Contacta'ns , som especialistes en la gestió d'habitatges de vacances.