Les meves reserves es van triplicar amb Llogair

Can Cap de Bou by Llogar

Susan Hughes de Vila de 57 anys, per diverses dècades es va encarregar de gestionar el lloguer per temporades de la finca familiar. Primer l'agroturisme es va llogar als amics, després als coneguts dels amics i, quan havia de passar als turistes, no arribaven, alguna cosa no funcionava perquè no aconseguia fer-se veure i atraure gent nova. Per a ella no era fàcil créixer, administrar el seu temps, saber quin ús donar a les noves tecnologies… La competència creixia i cada vegada més habitatges obrien les portes als turistes, però a casa no tocaven el timbre.

El primer pas de Susan va ser prendre consciència de la necessitat de demanar ajut. Després va aparèixer a Facebook Alquilair , va escriure per missatgeria i el resultat: “ L'últim any les meves reserves es van triplicar amb Alquilair ”.

Susan havia passat per tot el procés de gestionar la seva finca per compte propi, però també aquest procés havia arribat al punt final: De 30 reserves a l'any, està vivint un estiu on supera les 100 reserves i actualment es troba al 80% de la seva capacitat.

Per què funciona Llogair?

"La gent està contenta amb la informació que rep. Tots els que arriben saben exactament el que hi ha, que és importantíssim, i la comunicació amb els hostes, des que fan la reserva, fins atendre qualsevol dubte, queden satisfets amb el servei de Llogair. Tots els hostes m'han dit que llogar casa meva va ser ràpid i senzill".

"Jo no portava bé la meva (habitatge) i necessitava provar alguna cosa nova. Al principi es llogava coneguts però no ho portava bé. No era capaç de promocionar res, amb internet no sabia com arribar a gent nova i créixer. Pagava molts diners per mantenir la casa i no arribava, no arribava a nous clients i no sabia com fer, i cada vegada hi havia més oferta".

Susan, és propietària d'un agroturisme familiar de més de 300 anys a Mallorca, des del 1988 era l'encarregada de l'operativitat que el lloguer de vacances requereix. Ara, amb Alquilair, experts en la gestió d'habitatges de vacances, s'ha tret de sobre el temps de la gestió, les reserves, les arribades, les sortides, els serveis addicionals, la regulació. “ S'encarreguen de tot i jo tinc més temps i seguretat de la gestió .”

Des de fa més d'una dècada, el mercat de l'allotjament de vacances s'ha exponenciat i les firmes en línia de lloguer de curta durada no han deixat d'expandir-se. Augmenten els habitatges de vacances i creix el nombre d'usuaris. L'Institut Nacional d'Estadística (INE) assenyalava fa un parell d'anys que a Espanya hi havia més de 120.000 habitatges de lloguer turístic, al voltant de 23.000 famílies que en viuen directament i 7.500 més que estan indirectament relacionades

Els models de negoci que s'han implantat al mercat varien segons l'empresa. HomeAway, companyia líder al sector, és present a 190 països i compta amb més de 6.8 milions de pernoctacions registrades. La demanda de lloguer de vacances va augmentar un 18% entre el 2012 i el 2013, i un 39% el 2015 respecte al 2014. Cada any es trenca algun rècord i amb això la necessitat de saber fer-li front a la gestió d'habitatges de vacances. Ets com Susan i necessites ajuda? Contacta amb Llogair!

Pepe Pont

Periodista de viatges | Co-fundador de #bcnTB, #alquilair i #totoesdata | Enginyer informàtic de professió; viatger, fotògraf i etern estudiant de vocació.

http://www.pepepont.com
Anterior
Anterior

Quatre notícies que has de llegir sobre la nova llei de lloguer turístic

Següent
Següent

Cinc punts per entendre la nova llei de lloguer turístic