Com augmentar els ingressos de lloguer amb menys hostes

Amb la clara tendència de l'augment del turisme a les Balears , és inevitable la competència a la indústria del lloguer de vacances . Això afecta els preus i la rendibilitat i, amb això, la necessitat de maximitzar els recursos. Per això, és molt important posar fil a l'agulla en els ingressos del teu lloguer i establir les millors estratègies en la gestió del teu habitatge turístic amb menys reserves. Això inclou una estratègia de màrqueting en línia .

Si et preguntes com fer-li front a aquesta clara competència, no et preocupis, des de Llogair et volem ajudar: La clau és saber diferenciar-se. El lloguer de vacances és una experiència i com a propietaris podem enriquir-la per a qualsevol tipus de viatger. Per això t'hem preparat alguns consells que t'ajudaran a augmentar els teus ingressos de lloguer encara menys hostes .

Consells per augmentar els ingressos de lloguer

Redueix el temps de resposta

Si els teus hostes perceben que la manera més fàcil d'aconseguir la informació és escrivint-te un missatge per Facebook , aleshores la teva tasca és facilitar aquest camí. A l'era de Google, fins i tot els menys familiaritzats en tecnologia esperen ser capaços de trobar respostes en tan sols uns minuts, i cada clic és fonamental perquè els hostes arribin a tu i als teus serveis.

L'important com a propietaris és evitar qualsevol obstacle, eliminar barreres tecnològiques per oferir el nostre hotel o habitatge de vacances. Per exemple, si el possible hoste arriba al vostre hotel després d'un vol, l'últim que voleu és fer més llarg el camí a la vostra connexió Wi-Fi, encara que aquesta sigui de pagament, ho volen ràpid: Facilita el procés d'una reserva.

Els check-in i check-out

La tecnologia està del teu costat i, si ofereixes facilitats de comunicació per als teus hostes, les entrades i sortides, t'assegurem que els tindràs satisfets. Heu de dominar la comunicació, l'atenció al telèfon mòbil o el servei d'atenció per Whatsapp . D'altra banda, un recurs per augmentar els ingressos de lloguer amb menys clients és oferir el servei de canvi d'horari a la sortida o entrada per un cost extra, perquè les eventualitats succeeixen en els viatges i els hostes ho saben.

Serveis extres

Ja sigui que decideixis oferir complements de luxe com una ampolla de xampany o simplement, oferir allò essencial com pasta de dents i tovalloles humides un sol ús. Recorda que els hostes estan disposats a pagar una mica més per la comoditat, pensa en un mini-bar, com a exemple.

Bicicletes

Si el teu hotel o habitatge de vacances es troba en una zona rural, per què no oferir el servei de lloguer de bicicletes? Són molts els viatgers que volen pedalejar per escurçar distàncies, per gaudir del paisatge i relaxar-se.

La clau és triar els serveis extres desitjables i adequar-los al teu hotel o habitatge de vacances, ser visionari i adaptar-te a les tecnologies.

Si necessites ajuda per millorar la teva gestió, contacta'ns .

Pepe Pont

Periodista de viatges | Co-fundador de #bcnTB, #alquilair i #totoesdata | Enginyer informàtic de professió; viatger, fotògraf i etern estudiant de vocació.

http://www.pepepont.com
Anterior
Anterior

Per què no hauries de portar només el lloguer de vacances de casa teva

Següent
Següent

Quatre notícies sobre la nova llei turística